Sequent Maestro BRC – nowy, rewolucyjny system do konwersji silników benzynowych na LPG i CNG
Czy szukasz sposobu na podniesienie wydajności swojego pojazdu z bezpośrednim wtryskiem benzyny? Nie szukaj dalej niż Sequent Maestro, rewolucyjny nowy system BRC do konwersji na gaz najnowszej generacji silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. System ten zapewnia płynniejszą, mocniejszą jazdę, niższą emisję spalin i większe oszczędności, a wszystko to przy spełnieniu normy Euro 6D WLTP. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o komponentach składających się na Sequent Maestro.
Reduktor eVP-500 LPG
Sercem Sequent Maestro jest kompaktowy, w pełni elektroniczny reduktor eVP-500 LPG. Dzięki płynnej i doskonałej pracy zarówno na silnikach o niskiej, jak i wysokiej mocy, reduktor ten został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb szerokiej gamy pojazdów. Jego wydajność jest niezrównana; zapewnia mniejsze zużycie paliwa i większą moc silnika w porównaniu do tradycyjnych systemów.
Parametry techniczne reduktora:
- Jednostopniowy, w pełni elektroniczny reduktor ciśnienia LPG
- Ciśnienie wejściowe 300-2500 kPa
- Ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 0-550 kPa (oprogramowanie ograniczone w zakresie 50-380 kPa)>100 kg/h
- Maksymalne natężenie przepływu paliwa (przy 60⁰C ECT)
- Zawór nadciśnieniowy 585 ±50 kPa (wg R67-01)
- Temperatura pracy: -40 °C ÷ 120 °C
- Wlot gazu M12x1
- Wylot gazu 16 mm
- Przyłącza chłodziwa 16 mm
- Zintegrowany czujnik temperatury płynu chłodzącego
- Sterowany programowo MAP Reference
- Waga 800g
- Wymiary: 56 mm x 142 mm
Jednostka sterująca i zarządzająca AFC-3.0 DI
Jednostka sterująco-zarządzająca AFC-3.0 DI to innowacyjne urządzenie, które oferuje szereg korzyści w stosunku do tradycyjnych systemów. Posiada zaawansowany system diagnostyczny, który szybko i dokładnie identyfikuje problemy i oferuje automatyczne wykrywanie wszelkich usterek w systemie lub nieprawidłowych parametrów pracy na etapie instalacji lub konserwacji. Dodatkowo, jego bezpieczny protokół połączenia szyfruje dane przed manipulacją lub cyberatakami ze strony nieautoryzowanych użytkowników lub hakerów, zapewniając bezpieczeństwo i ochronę przez cały czas.
Parametry techniczne jednostki sterującej:
- 3, 4 oraz 6 cylindrów
- Temperatura pracy: -40 °C ÷ 120 °C
- Obudowa: Plastikowa góra z korkiem wentylacyjnym – Aluminiowy spód z osłonami żeber chłodzących – IP69K
- Napięcie robocze 7,5 V do 15 V, zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i impulsem ISO
- 3 złącza – Molex
- Wejścia: Czujniki analogowe – Cyfrowe czujniki OEM – Wejścia cyfrowe
- Wtryskiwacze benzynowe: DI i MPI od 3 do 6 cylindrów
- Typy wtryskiwaczy benzynowych MPI – Emulacja wewnętrzna
- Wtryskiwacz benzynowy DI – Zintegrowana zmienna emulacja GDI
- Pobór prądu: Prąd czuwania 27 mA @ 12V – prąd uśpienia < 0,50 mA przy 12V
- Interfejsy komunikacyjne: 3x CAN, 1x LIN-bus
- Wymiary pudełka 208 x 180 x 44 mm
- Waga 1.200 g
- Homologacja: R67, R110, R10
Wtryskiwacze BRC IN03
Wtryskiwacze BRC IN03 są znane ze swojej niezawodności, dokładności i wysokiej wydajności, jeśli chodzi o dostarczanie paliwa w nowoczesnych silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wtryskiwacze te zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjne dozowanie paliwa do każdego cylindra w celu zagwarantowania optymalnej jakości spalania bez uszczerbku dla żywotności silnika lub mocy. Dzięki swojej smukłej konstrukcji bez problemu mieszczą się w ciasnych miejscach w komorze silnika, dzięki czemu nadają się do wielu różnych pojazdów.
Parametry techniczne wtryskiwaczy:
- Pływająca przesłona o bardzo niskim współczynniku tarcia
- Impedancja: 1,66 / 1,7 mH przy 20 °C
- Temperatura: -15°C ÷ 120°C
- Napięcie: 6 V ÷ 16 V
- Uszczelka: guma na metalu
- Atest: R67-01 i R110