Sequent Maestro BRC – nowy, rewolucyjny system do konwersji silników benzynowych na LPG i CNG

Sequent_Maestro-BRC

Czy szukasz sposobu na podniesienie wydajności swojego pojazdu z bezpośrednim wtryskiem benzyny? Nie szukaj dalej niż Sequent Maestro, rewolucyjny nowy system BRC do konwersji na gaz najnowszej generacji silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. System ten zapewnia płynniejszą, mocniejszą jazdę, niższą emisję spalin i większe oszczędności, a wszystko to przy spełnieniu normy Euro 6D WLTP. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o komponentach składających się na Sequent Maestro.

Reduktor eVP-500 LPG

Reduktor eVP 500 LPGSercem Sequent Maestro jest kompaktowy, w pełni elektroniczny reduktor eVP-500 LPG. Dzięki płynnej i doskonałej pracy zarówno na silnikach o niskiej, jak i wysokiej mocy, reduktor ten został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb szerokiej gamy pojazdów. Jego wydajność jest niezrównana; zapewnia mniejsze zużycie paliwa i większą moc silnika w porównaniu do tradycyjnych systemów.

Parametry techniczne reduktora:

  • Jednostopniowy, w pełni elektroniczny reduktor ciśnienia LPG
  • Ciśnienie wejściowe 300-2500 kPa
  • Ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 0-550 kPa (oprogramowanie ograniczone w zakresie 50-380 kPa)>100 kg/h
  • Maksymalne natężenie przepływu paliwa (przy 60⁰C ECT)
  • Zawór nadciśnieniowy 585 ±50 kPa (wg R67-01)
  • Temperatura pracy: -40 °C ÷ 120 °C
  • Wlot gazu M12x1
  • Wylot gazu 16 mm
  • Przyłącza chłodziwa 16 mm
  • Zintegrowany czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • Sterowany programowo MAP Reference
  • Waga 800g
  • Wymiary:  56 mm x 142 mm

Jednostka sterująca i zarządzająca AFC-3.0 DI

AFC_3_DIJednostka sterująco-zarządzająca AFC-3.0 DI to innowacyjne urządzenie, które oferuje szereg korzyści w stosunku do tradycyjnych systemów. Posiada zaawansowany system diagnostyczny, który szybko i dokładnie identyfikuje problemy i oferuje automatyczne wykrywanie wszelkich usterek w systemie lub nieprawidłowych parametrów pracy na etapie instalacji lub konserwacji. Dodatkowo, jego bezpieczny protokół połączenia szyfruje dane przed manipulacją lub cyberatakami ze strony nieautoryzowanych użytkowników lub hakerów, zapewniając bezpieczeństwo i ochronę przez cały czas.

Parametry techniczne jednostki sterującej:

  • 3, 4 oraz 6 cylindrów
  • Temperatura pracy: -40 °C ÷ 120 °C
  • Obudowa: Plastikowa góra z korkiem wentylacyjnym – Aluminiowy spód z osłonami żeber chłodzących – IP69K
  • Napięcie robocze 7,5 V do 15 V, zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i impulsem ISO
  • 3 złącza – Molex
  • Wejścia: Czujniki analogowe – Cyfrowe czujniki OEM – Wejścia cyfrowe
  • Wtryskiwacze benzynowe: DI i MPI od 3 do 6 cylindrów
  • Typy wtryskiwaczy benzynowych MPI – Emulacja wewnętrzna
  • Wtryskiwacz benzynowy DI – Zintegrowana zmienna emulacja GDI
  • Pobór prądu: Prąd czuwania 27 mA @ 12V – prąd uśpienia < 0,50 mA przy 12V
  • Interfejsy komunikacyjne: 3x CAN, 1x LIN-bus
  • Wymiary pudełka 208 x 180 x 44 mm
  • Waga 1.200 g
  • Homologacja: R67, R110, R10

Wtryskiwacze BRC IN03

Wtryskiwacze BRC IN03Wtryskiwacze BRC IN03 są znane ze swojej niezawodności, dokładności i wysokiej wydajności, jeśli chodzi o dostarczanie paliwa w nowoczesnych silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wtryskiwacze te zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjne dozowanie paliwa do każdego cylindra w celu zagwarantowania optymalnej jakości spalania bez uszczerbku dla żywotności silnika lub mocy. Dzięki swojej smukłej konstrukcji bez problemu mieszczą się w ciasnych miejscach w komorze silnika, dzięki czemu nadają się do wielu różnych pojazdów.

Parametry techniczne wtryskiwaczy:

  • Pływająca przesłona o bardzo niskim współczynniku tarcia
  • Impedancja: 1,66 / 1,7 mH przy 20 °C
  • Temperatura: -15°C ÷ 120°C
  • Napięcie: 6 V ÷ 16 V
  • Uszczelka: guma na metalu
  • Atest: R67-01 i R110